Syysjuhla 2022/24. 10 Hamari

Porvoon Eäkkeensaajien Syysjuhlaa vietettiin Hamarin Työväentalolla. Mukana oli 80 henkilöä. Oli kutsuttu myös eri eläkeläisyhdistysten jäseniä osallistumaan ja  niin myös heitä oli läsnä. Ohjelma oli monipuolinen, mikä aloitettiin maukkaalla kasvissosekeitolla. Kahvi jälkiruokana maukkaine leivonnaisineen. Saimme nauttia Porvoon Fatimat tanssiryhmän vatsatanssiesityksestä. Kokonaisuus kattoi useita tanssiesityksiä, kimaltavien esitysasujen muodossa. Tanssijat olivat taidokkaita seniori-ikäisiä tanssijoita. Seniorisoppa Merja Larivaaran johdolla  orkestereineen, esitti ikivihreitä sävelmiä haitaria soitellen. Hänen ilo pursuaa koko yleisöön asti. Arpajaiset kuuluvat perinteisesti ohjelmanumeroon runsaine palkintoineen. Päivä huipentui tanssin pyörteisiin Toivo Pönnin soittaessa. Kiitos talkoolaisille onnistuneesta juhlasta!