2022 Korso Lumosali.

Kevätkarkeloihin osallistui 21.4.2022 10 henkilöä Prvoon Eläkkeensaajista.

Ohjelma oli monipuoleinen, naurua ei voinnut pitää, tarjoilusta täydet kympit.

2022 Kiljavan virkistyspäivä.

20.5.2022  virkistyspäivillä oli 12 hengeä Porvoon Eläkkeensaajista. Ojjelmaa oli tarjolla runsaati, musiikista, metsäkävelyyn, tuolijumppaa sekä pelejä kokeillen.  Maittava ruokatarjonta kuului päivän ohjelmaan. Rohkeimmat testasivat järven veden, 10 asetta. Ei meidän joukosta. Kiitos  EKL:n järjestäjille! Seuraavaa kertaa odotellen.

Kulloon Golf kevätlounas 30.5.2022

Porvoon Eläkkeensaajat toista kertaa Kulloon Golf ravintolassa. Ruokaa oli varattu runsain mitoin, nauteimme mehevästä uunipaistista. Salaatti tarjonta oli esillä kauniisti asetettuna. Kahvi mansikkaleivoksen kanssa aurinkoisella terasilla oli monen mieleen ja pitihän se kauniita maisemia ihailla. Vihreät nurmikentät hyvin hoidettuna hiveli silmiä. Aurinkoinen ja lämmin sää suosi retketlijöitä. Matkalla oli 39 reipasta eläkeläistä kahden vuoden tauon jälkeen.

Alemmassa kuvassa keskustelevat Matti Hellsten , Jukka  Ylöstalon kanssa kuulumisia. Muissa kuvissa Kulloon Golfin hyvin hoidettua ympäristöä, kauniine pensaineen. Luontoihmiselle teki vaikutuksen, miksei itsekullekin.

Kiitos mukanaolijoille ja hyvää kesää kaikille!

Porvoon Eläkkeensaajat Messutapahtumassa Kanteletalolla 8.10.2022

Kanteletalolla oli ikäihmisten mesutapahtuma Porvoon kaupunki järjestäjämänä. Lukuisia yhdistyksiä oli esitettelemässä toimintaansa. Meilläkin oma piste ja kahvio hoidettavana. Ihmisiä oli runsaasti paikan päällä. Sääkin oli sopiva vaikka hernekitto ulkona syötäväksi.

Kiitos Eläkkeensaajien  puolesta osallistuneille!

Sokkomatka 5.9.2022

Sokkomatka tehtiin 30 hengen voimalla  Helsinkiin ja Vantaalle. Oodi kirjasto oli ensimmäinen kohde . Näkemisen arvoinen monitoimitalo, olohuoneineen, työpajoineen. Rennon yhdessäolon kohtaamisen aisti ympärille katsoessa. Kirjat tottakai, kuului yhtenä osana  siihen. Kierroksen jälkeen nautimme maittavan ruoan runsaine tarjottavineen. Seuraava kohde oli Ilmailumuseo Vantaalla, jossa saimme tuntuman entisaikojen lentokoneisiin. Oli jos monen moista härveliä näyttelyssä.

Kiitos matkanjärjestäjille ainutlaatuisista kohteista!