Hallitus

Vas. Marketta Kytöjoki, Pirjo Rask, Satu Auvinen, Anja Perttula, Doris Kallonen, Oili Järveläinen, Toivo Hämäläinen pj., Roger Rask ja Reino Purmonen. Kuvasta puuttuu osa hallituksen jäseniä. © Veikko Grönroos

Porvoon Eläkkeensaajien grilli- ja pelipäivät Kokonniemessä.

KESÄKUU.

Kesän ensimmäinen grilli- ja pelipäivä pidettiin Kokonniemessä maanantaina 17.6. alkaen klo 12.00. Virkistyspäivää oli saapunut viettämään 38 yhdistyksen jäsentä. Ennen päivän koitoksia laitettiin grilli kuumenemaan, jotta saatiin makkarat kypsennettyä. Alkutankkauksen ja rupattelun jälkeen oli aika siirtyä mittelemään paremmuutta mölkyssä. Kutsussa mainittiin, että ensimmäisessä tapaamisessa kisataan tämän vuoden mölkyn mestaruudesta. Voittajakolmikko uudistui viime vuotisesta. Roger osoittautui kestomenestyjäksi ja hän uusi toissavuotisen voittonsa. Muut sijat menivät Kielolle ja Maijalle. Kaunis ja lämmin sää oli kaikkien mieleen. Kiitos osallistujille onnistuneesta päivästä.

HEINÄKUU:

Toinen grillitapahtuma pidettiin Kokonniemessä perjantaina 5.7. klo 12.00. Sateen uhka verotti jonkin verran osallistujien määrää. Paikalle saapui kuitenkin ilahduttavasti 12 jäsentä. Grilli laitettiin heti kuumaksi ja makkarat siihen hiillostumaan. Sää suosi meitä poutaisuudellaan. Taivaanranta povasi sadetta, mutta grillipaikalla saimme nauttia auringon lämmöstä. Tällä kertaa ei pelattu mölkkyä, mutta juttua riitti itse kullakin. Rentouttavan yhdessä olon jälkeen grilli sai jäähtyä ja paikka luovutettiin seuraaville käyttäjille.

ELOKUU:

Kesän kolmas kokoontuminen Kokonniemessä vietettiin maanantaina 12. 8. klo 12.00. Paikalle oli saapunut kolmisenkymmentä jäsentä.  Ohjelmakattaus oli perinteinen. Grillausta, mölkyn heittoa ja seurustelua. Sää oli jälleen suosiollinen meille. Kiitos osallistujille.

KESÄKUUN TAPAHTUMA. KLIKKAA KUVAA JA LUE TULOKSET.
KUVA HENÄKUUN TAPAAMISESTA. KATSO LISÄÄ KUVIA.

1. HALLITUKSEN KOULUTUSTA 31.1.2019

2. KEVÄTKAUDEN PÄÄTÖSLOUNAS 27. 5. 2019

3. KUVIA PORVOON PÄIVILTÄ 8. 6. 2019

4. SOKKOMATKA HEUREKAAN 12. 6. 2019

5. KILJAVANRANTA 27.9. 2019

6. VARAUDU VANHUUTEEN MESSUT KANTELE-TALOLLA 12.10. 2019

- - - -

EKL:n järjestösuunnittelija Marjo Raitoharju piti rakentavan koulutuspäivän Raatikympissä torst. 31. 1. 2019 klo 11.00 alk. Kohderyhmänä olivat hallituksen jäsenet.