KATSAUS VUODEN 2020 TOIMINTAAN.

Koronapandemia iski myös Porvooseen maaliskuun puolivälistä lähtien ja haittasi merkittävästi kerhotoimintaamme. Syyskokouksessa joulukuussa 2019 hyväksyttyä toimintasuunnitelmaa ei pystytty kaikilta osin toteuttamaan. Kevätkausi oli täynnä erilaisten suunniteltujen tapahtumien peruutuksia. Vasta heinäkuussa pystyimme kokoontumaan isommalla joukolla Kokonniemen grillillä. Perinteinen kesän avaus kesäkuussa Kokonniemellä peruuntui huonoon säähän. Pitkä keväinen tauko toiminnassa siivitti paikalle viitisenkymmentä yhdistyksen jäsentä. Kesäpäivillä kisailtiin myös mölkyn mestaruudesta. Syyskuussa Sikilässä pidetty virkistyspäivä oli piristävä poikkeus koko alkuvuoden synkkyyteen. Kesäkausi antoi uutta toivoa koronan suhteen. Tartuntaluvut pienenivät lupaavasti, mutta tämä olikin tyyntä myrskyn edellä. Koronan altistumisluvut pahenivat ja samalla rajoitukset sotkivat omaa toimintaamme. Syyskokous voitiin pitää lopulta marraskuussa tiukkojen rajoitusten saattelemana. Yhdistyksen hallitus sai uusia toimijoita. Leena Sorjonen siirtyi apukuskin paikalta johtamaan yhdistystä. Toivottavasti vuosi 2021 tuo parempia uutisia toimintaamme.

Virkistyspäivä Eknäs-Sikilässä

Katso kuvat ja lue teksti!

Ruusujuhlaa vietettiin 3.11. 2020 Taidetehtaan Fabrikenissa.

Katso lisää kuvia TÄSTÄ.