Sokkomatka

Sokkomatka tehtiin Riihimäen Lasimuseoon. Forsblomin Bussi lähti Kevätkummun Ostarin pysäkiltä kello 8,30. Matka jatkui  Porvoon Turistipysäkille. ja edelleen Näsin Mac Donalsin kautta Gammelbackkaan ja Edupolin pysäkille. Näin oli kaikki matkalaiset saatu kyyttiin ja bussin keula suuntautui kohti Riihimäkeä ja Lasimuseota. Matkan kohde meille paljastettiin toki vasta vähän ennen määränpäätä. Matkalle osallistui 34 yhdistyksen jäsentä. Museossa oli mitä erilaisempia lasitaideteoksia, koriste esineitä, sekä käyttötavaroita eri aikakausilta, aina nykyajan olutpulloihin asti. Kiitokset matkan järjestelyistä vastanneille.

Kevätlounas

Kevätlounas nautittiin 5.6..2023 ravintola Fabrikenissa. Alunperin oli tarkoitus mennä Sikilän kodalle. mutta osoittauti, että matka muodostuu liian kalliiksi ja näin reipasotteinen Anja etsi uuden paikan meille ja näin olimme Fabrikenissa. Mukana oli 32 yhdistyksen jäsentä. Ruoka oli maittavaa ja sitä oli riittävästi. Kiitokset järjestäjille!

Joululounas

Joululounas nautittiin ravintola Iriksessä 4.12. 2023. Paikalla oli noin 40 yhdistyksen jäsentä. Myös Joulupukki vieraili juhlassamme. Lauloimme joululauluja, nautimme maukkaan joululounaan, sekä kahvit joulutortun kera. Vietimme lämminhenkisen keskustelu-ja yhdessäolohetken.